torstai 31. joulukuuta 2015

Vuodenvaihde paratiisissa

Päivät Koh Taolla ovat sujuneet verkkaisesti. Lähinnä olen syönyt, nukkunut hyvin, lukenut kirjan, uinut ja kävin yhtenä iltana Yin Joogassa. Se ei ollut ihan mun lempparijoogaa, kovin hidasta alkuillan aktiviteetiksi, olin tosi lähellä nukahtamista :D Yhtenä päivänä kävelin satamakylään noin puolen tunnin matkan, kiertelin putiikeissa (ostamatta mitään!) ja söin, sitten laiskana otin taksin takaisin.

Eilen kävelin auringonlaskun aikaan rantaa pitkin ja pysähdyin pieneen rantabaariin drinkille, istuin jonkun aikaa ja siirryin hostellin baariin. Tiskin ääressä istui pari saksalaismiestä, Adrian ja Sven, keiden kanssa vaihdettiin pari sanaa toissapäivänä, ja jotain muita saksalaisia jotka olivat sattuneet paikalle. Uudenvuodenaattona eli tänään halusin lähteä isommalle Sairee Beachille, missä taitaa olla isoimmat kekkerit, mutta taksi on ryöstöhintainen joten sovin saksalaisten kanssa että jaetaan taksi sinne.

Eilinenkin sitten venähti yli puolen yön hostellin baarissa, ja tänään olen lähinnä nukkunut. Päätin muuten, että heti huomisesta alkaen pidän tovin tipatonta, koska meinaa mennä vähän liiallisuuksiin tämä :D Vaikka olen lomalla, en oikeesti tarvitse bisseä joka toinen päivä. Tänään kuitenkin vielä juhlitaan uutta vuotta ensin naapurin bungalowikylän bbq-ruuan parissa ja illaksi mennään tosiaan Sairee Beachille.

Ja tänään kuuluu kai muistella kulunutta vuotta, joten totean, että on muuten ollut huikea! Valmistuin lähäriksi, paiskin duunia, juhlittiin upeita juhlia suvun kanssa, ihania hetkiä frendejen kanssa ja tietysti tämä reissu ja kaikki uudet kokemukset, ystävät ja tuttavat joita olen saanut. Ja rusketus :D 2016 alkaa yhtä huipuissa maisemissa, ja kotiin palatessa odottaa monta ihanaa tapahtumaa ja tapaamista :) 

Huikeeta uutta vuotta kaikille! ❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti